reklama

Sú Slováci na môj nápad pripravení? Dokážeme sa spoločne presadiť?

Zatiaľ neviem o nikom, kto by sa o takéto niečo pokúsil, preto by som hneď na začiatok poprosil ľudí, ktorí budú môj projekt kritizovať (v zmysle, že sa to nedá, že som chudák, že na to nemáme a pod.), aby venovali svoj čas niečomu užitočnejšiemu, lebo tento projekt je iba pre ľudí, ktorí mu budú od samého začiatku do úspešného konca veriť. Zároveň Vám oznamujem, že som otvorený akejkoľvek spolupráci, mentoringu, diskusii alebo pripomienkam z Vašej strany pre napredovanie projektu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Zdravím všetkých fandov seriálov, ktorí čítajú tieto riadky,

Volám sa Juraj Švancár a chcel by som sa s Vami podeliť o môj najväčší sen a rovnako aj o projekt, ktorý podľa mojich prieskumov nemá doposiaľ obdobu na Slovensku a v rámci zahraničia som o niečom podobnom nepočul. Mojim snom je natočiť aspoň jeden seriál na Slovensku počas môjho života, ktorý by dokázal zaujať nielen domácu scénu, ale aj zahraničie. Na úvod by som Vás chcel oboznámiť so skutočnosťou, že nemám vyštudovanú príslušnú školu, taktiež žiaden kurz, ani nič podobné. Jedine čo mám, je moja vášeň pre filmový priemysel a viem pracovať s ľuďmi, čo v našom prípade bude jedná z nosných vecí. Avšak riadim sa mottom, ZIVOT CLOVEKA JE ODRAZOM JEHO VLASTNYCH MYSLIENOK, snažím sa podľa toho žiť a nech si hovorí, kto chce, čo chce ... funguje to. Nikto by si nemal nechať vziať svoje sny, nech sú akokoľvek veľké. Keby nebolo snov, nemohol by som tvoriť tieto riadky vo worde, následne ísť na internet a podeliť sa o ne spolu s Vami na mojom blogu, tu na SME.

Vízia môjho projektu je nasledovná:

Zatiaľ neviem o nikom, kto by sa o takéto niečo pokúsil, preto by som hneď na začiatok poprosil ľudí, ktorí budú môj projekt kritizovať (v zmysle, že sa to nedá, že som chudák, že na to nemáme a pod.), aby venovali svoj čas niečomu užitočnejšiemu, lebo tento projekt je iba pre ľudí, ktorí mu budú od samého začiatku do úspešného konca veriť. Zároveň Vám oznamujem, že som otvorený akejkoľvek spolupráci, mentoringu, diskusii alebo pripomienkam z Vašej strany pre napredovanie projektu.

Celý PROJEKT sa budem snažiť budovať ONLINE v interakcii spolu s VAMI. To znamená, že všetko sa bude diať na nete. Od prípravy, cez natáčanie až po fázu pozerania :) O všetkom budete informovaní. Projekt nemá zatiaľ žiadneho sponzora, žiadne dotácie, žiadne voľné finančné prostriedky. Spoločne začneme pekne od nuly – čo je aj pre mňa dostatočná výzva. Jediným a najhlavnejším aktívom je a bude náš čas a zanietenie pre spoločný ciel.

Názov projektu resp. seriálu je Stratení Anjeli / Lost Angels: (na pilotnom dieli sa pracuje – pôjde o teenage seriál)

Bližšie info bude postupne zverejňované – podľa prejaveného záujmu. Ako náhle nás tu bude v dostatočnom počte, môžeme sa spoločne doň zahryznúť.

Aby ste však vedeli aspoň zhruba, čo nás čaká, pár infošiek pre Vás mám:

Budem medzi Vami hľadať pracovný tím, s ktorým budeme schopní takýto seriál natočiť. Pôjde o všetky potrebné profesie ako napr. zvukár, kameraman, textár, grafici a pod. – a budete nimi môcť byť pravé VY, ktorí mi budete chcieť svojimi skúsenosťami pomôcť . Následne budeme robiť kastingy na každú jednu postavu, či už pôjde o hlavnú alebo vedľajšiu, z ľudí, ktorí budú na našom fan pagy (http://www.facebook.com/pages/Lost-Angels/143176142461698) a budú mať záujem účinkovať v seriáli. Samozrejme o všetkom budeme rozhodovať SPOLOČNE, či už formou like-ov alebo formou ankiet a diskusii. O veciach ako postavy, hudba, marketing, pripadne úprava dejovej osi. Ide o doposiaľ jediný internetový projekt svojho druhu, ktorý by mal ťažiť z toho, že by sa Vám mal už od samého začiatku páčiť a už teraz dúfam, že bude schopný prerasť v niečo väčšie a známejšie, prostredníctvom čoho sa zviditeľnia doposiaľ neznáme, ale kvalitné herecké osobnosti. Viem, že to bude makačka, ale nebudem na to sám. Pomôžeme si vzájomné. Som presvedčený, že tento projekt dokáže splniť nie len môj sen, ale aj mnoho vašich. Určite sú medzi Vami ľudia, ktorí si tužia zahrať v seriáli, naspievať alebo nahrať soundtrack, prípadne úvodnú zvučku k seriálu, maskéri, kameramani, grafici atď., alebo naopak potrebujú referencie, prípadne prax, slovom ľudia, ktorí čakajú na svoju príležitosť, ktorú Vám viem touto cestou ponúknuť. Verím tomuto projektu a preto Vám viem povedať, že sám seriál neurobím, ale spoločne dokážeme vytvoriť jedinečnú vec v duchu novodobých princípov resp. dielo, ktorým sa vpíšeme do pamäti mnohých ľudí. Preto Vás vyzývam, ak veríte v môj sen tak ZDIELAJTE – nech je nás na našom fan pagy čo najviac, môžeme začať a ukázať svetu, že aj Slovensko vie vytvoriť kvalitný a hlavne zaujímavý seriál z neznámych talentov. Ako náhle budeme úspešní, dvere sa nám otvoria aj pre ďalšie podobne projekty, ktoré budú vytvorené priamo VAMI. Dosť bolo umelo vytvorených celebrít, programov, ktoré ponižujú filmovú kinematografiu. Potrebujeme nové tváre a hlavne kvalitný obsah, ktorý nebude zámerne dehonestovať diváka na úkor zisku pre televíziu.

Existuje mnoho pesimistov, ktorí vedia povedať, prečo nie. Ja však hľadám ľudí, ktorí pravé v takýchto situáciách vedia poskytnúť najmenej 3 riešenia, prečo ÁNO.

PRETO AK SI MYSLÍŠ, ŽE TY SI TEN/TÁ SPRÁVNY/A, KTORÚ BUDEME POTREBOVAŤ, ALEBO MÁŠ CHUŤ ZÚČASTNIŤ SA CASTINGU NA HLAVNÚ ALEBO VEDĽAJŠIU POSTAVU, PRÍPADNE KOMPARZ, TAK SA K NÁM PRIDAJ, ZDIEĽAJ A LIKE-UJ

PS: LOST ANGELS COMING SOON!

Juraj Švancár

Juraj Švancár

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Sme to, čo sú naše činy, nie to, čo naše činy boli. Sme silní, keď robíme naše činy silnejšími, opakovane. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu